quarta-feira, 15 de fevereiro de 2006

Leo Makes Me Feel Brand New


Chegamos da rua agora. O vento sopra gelado. Anoite continua chegando adiantada, levando-nos um bom pedaco do dia. Mas a noite,apesar de nos levar a claridade, traz-nos o direito de mergulhar nas cobertas,sem culpa ou arrependimento.
Melhor fechar os olhos sem lembrar que lálonge crianças nao tem sequer...sim, melhor mudar o pensamento.

A noite traz outra coisa deliciosa. Ummenino cantor, que acompanha cada trechinho com quase-palavras, seguindo amelodia com a maestria de quem já descobriu que pra dormir bem, há que chamar abeleza pra perto. Menino decidido, que elegeu sua própria cançao de ninarfora do repertório oferecido.

A voz do menino embala meu coraçao quasegelado (efeito da ventania la fora)...sua cançao preferida embala seu soninhomerecido...e meu coraçao



You Make Me Feel
Brand New


My love

I'll never find the words, my love

To tell you how I feel, my love

Mere words could not explain

Precious love

You held my life within your hands

Created everything I am

Taught me how to live again


Only you

Cared when I needed a friend

Believed in me through thick and thin

This song is for you

Filled with gratitude and love


God bless you

You make me feel brand new

For God blessed me with you

You make me feel brand new

I sing this song 'cause you

Make me feel brand new


My love

Whenever I was insecure

You built me up and made me sure

You gave my pride back to me

Precious friend

With you I'll always have a friend

You're someone who I can depend

To walk a path that never ends


Without you

My life has no meaning or rhyme

Like notes to a song out of time

How can I repay

You for having faith in me


(Recorded by Simply
Red)

Nenhum comentário: